cn_cookies_accepted

Alexandre. J, Kreatywny francuski projektant, wprowadza na rynek swoją tytułową markę zapachową w 2012 roku z jedną predyspozycją: kreacją. Uwalnia się od kodów tradycyjnej perfumerii, by zaproponować swoją wizję piękna: sojusz luksusowych opakowań i wyjątkowych zapachów.

Za marką stoją tylko trzy osoby – reżyser Michele Iannone, jego siostra Mariagrazia i jego żona Monica; ich doświadczenie w dziedzinie perfumerii wywodzi się z dwóch butików prowadzonych przez rodziców Michele i Mariagrazia od lat sześćdziesiątych do osiemdziesiątych, co doprowadziło ich w 2013 roku do stworzenia własnej linii.

Blend Oud czerpie inspirację z bardzo starożytnej tradycji:szlachetnych gestów arabskich mistrzów perfum, którzy cierpliwie i metodycznie mieszali wyjątkowe, rzadkie i cenne surowce, tworząc cenną i fascynującą kulturę węchową.

Bois 1920 to marka ręcznie robionych perfum z Florencji, która wyraża pasję rodziny Galardi do sztuki perfumeryjnej przekazywanej od dziesięcioleci. Pasja, która ożywia, angażuje i dokładnie wzbogaca linię, dziś o ponad 30 zapachów . Poszukiwanie surowców łączy również tradycję i innowację , tworząc harmonię unikalnych i urzekających kompozycji zapachowych.

Na początku XX wieku, wierny swoim początkom, Maison D’ORSAY otoczył się talentami artystycznymi i rzemieślniczymi swoich czasów. Jean Cocteau, Marie Laurencin czy Georges Lepape rysują swoje kampanie; Baccarat, Daum i Lalique projektują najbardziej szalone butelki.

The House publikuje prawie pięćdziesiąt perfum, a jego kreacje są następnie dystrybuowane na całym świecie, niektóre zapachy są następnie sprzedawane w 5 milionach egzemplarzy rocznie w sklepach zaprojektowanych przez Louisa Süe i Andre Mare: 24 boulevard des Italiens i 17 rue de la Paix w Paryżu, Piąta Aleja w Nowym Jorku.

Na początku XX wieku, wierny swoim początkom, Maison D’ORSAY otoczył się talentami artystycznymi i rzemieślniczymi swoich czasów. Jean Cocteau, Marie Laurencin czy Georges Lepape rysują swoje kampanie; Baccarat, Daum i Lalique projektują najbardziej szalone butelki.

The House publikuje prawie pięćdziesiąt perfum, a jego kreacje są następnie dystrybuowane na całym świecie, niektóre zapachy są następnie sprzedawane w 5 milionach egzemplarzy rocznie w sklepach zaprojektowanych przez Louisa Süe i Andre Mare: 24 boulevard des Italiens i 17 rue de la Paix w Paryżu, Piąta Aleja w Nowym Jorku.

Miłość od pierwszego wejrzenia, taki był początek marki Esteban. Niestrudzony gawędziarz Jean-Max Estéban wynalazca i  entuzjasta lotnictwa zakochał się w artystce uwielbiającej perfumy. Aby zdobyć jej serce zaprojektował delikatnie zdobione  totemy, wypełnione cennymi zapachowymi nutami.

Jego pragnieniem było podzielenie się z ukochaną emocjami i pokazanie jej świata poezji. Po podróży do Afryki stworzyli  zapach Teck & Tonka: drzewno-korzenną kolekcję nasyconą afrykańską sztuką, która przywołała wspomnienia o czerwonych  drogach, drewnianych domach i straganach przepełnionych przyprawami.

Resztę ich historii cechuje seria spotkań i przyjaźni odzwierciedlona w zapachach. Przyjaciółka i stylistka Primrose Bordier  zwana królową kolorów, upiększyła wygląd pierwszych kolekcji Esteban i przekonała zakochanych, aby rozszerzyli swoją  działalność. Tak też kolekcja za kolekcją, akcesoria za akcesoriami, firma na nowo odkryła sztukę perfumerii i rozwijała skrzydła.  Przepełnione poezją perfumy i akcesoria nadal urzekają swoim wyglądem jak i pobudzają zmysły.

Kwintesencja ziemi i czasu. Zmysłowość i emocje. Francuski know-how i sztuka życia… Od 1270 roku Frapin, rzemieślniczy dom rodzinny, udoskonala metody produkcji koniaku, które na każdym etapie opanowuje do perfekcji. Aby rozszerzyć to podejście i podkreślić związek między dwoma wyjątkowymi know-how, Frapin chciał zaoferować zapachy inspirowane jego historią i terroir.

Wszechświat Gritti należy do wysublimowanej przestrzeni, w której poezja, podróże i wszechogarniające doznania wzbogacają paletę zapachową o nieposkromione piękno. Cenne i fascynujące opowieści szlachetnego alchemika i podróżnika Alvise Gritti ujawniają pasję i wewnętrzną eksplorację, otwierając wyimaginowane okno na sugestywne światy, które dziś przeżywają na nowo przez zapachy, reprezentujące najbardziej wyrafinowane Made in Italy.

Giardino Benessere to nowa marka perfum. Najstarsza kompozycja pochodzi z roku 2015, a najmłodsza z 2020. Perfumiarzem pracującym nad tym zapachem był Paolo Terenzi.

Ekskluzywne perfumy niszowe dla mężczyzn.

Węchowa biblioteka opowiadająca historie o znanych postaciach, mitycznych latach, wierszach i muzyce. W kolekcji stworzonej przez Géralda Ghislaina nie rządzą żadne inne zasady niż inspiracja. Dzięki swojej bujnej wyobraźni ten gadatliwy osobnik postanowił ożywić swoje historie w perfumach, wrażliwym i zmysłowym medium. Histoires de Parfums wydaje swoje zapachy w wersji Deluxe do czytania na skórze.

Od Nowego Jorku po Paryż, Moskwę czy Sydney… Juliette intryguje świat. Uzbrojona w swoje perfumy szekspirowska bohaterka szaleje. Życie jest za krótkie, a przyjemności za dużo, mówi Juliette. Pistolet, metafora perfum, broń uwodzenia lub prosty dodatek blefu, zasadniczo symbolizuje wyzwolenie kobiet w stosunku do mężczyzn. A czasem z chęcią zemsty… Ale na koncepcję ma też wpływ romantyzm. Nowoczesna wersja, w której odkrywanie pary i kobiecości na nowo to ciągłe poszukiwanie

LIQUIDES IMAGINAIRES  narodziło się w 2012 roku, kiedy artystyczne włókno Philippe’a Di Méo spotkało się z biznesem Davida Frossarda wokół instalacji artystycznej podkreślającej święte pochodzenie perfum. Przypadkiem lub przeznaczeniem obaj wyruszyli we wspólną podróż: wyobraź sobie nową relację z Perfumem, opartą na duchowych, mistycznych, symbolicznych i emocjonalnych cnotach węchu.

Lubin, producenci perfum od ponad 220 lat.

Mancera oferuje typową francuską estetykę ekscentrycznej, niezwykłej perfumerii, będącej wynikiem jej luksusowych inspiracji i perfekcjonizmu. Pierre Montale marzył o stworzeniu linii, która ewokuje czystość formy zapachu, stylizację nadruków i bogactwo materiałów flakonika. Porządek, kolor i geometria: dla nowoczesnego wyglądu, złocenie, drewno z Macassar, imkrustacja masy perłowej lub metalu, aby objąć luksusowe orientalne kolory flakonu.

MORESQUE to harmonijna synteza formy i treści, estetyki i esencji. Stworzony, aby ubrać starożytną orientalną tradycję perfumerii ponadczasowym włoskim stylem, MORESQUE jest hołdem dla splendoru sztuki mauretańskiej. To także hymn do wyrafinowania perfum orientalnych i know-how „Made in Italy”.

Każda kreacja sygnowana Mauboussin Parfums wywodzi się z esencji klejnotu. Jej formy, jej urok i przesłanie są spotęgowane zapachem, niczym perfumowany hołd.

MASQUE Fragranze – opera życia w czterech aktach

AKT I
Zbiór doświadczeń, odkryć, miejsc i podróży.

AKT II
Wewnętrzne monologi, emocje, głębokie myśli i wewnętrzne refleksje… światła i cienie ludzkiej natury.

AKT III
Relacje sentymentalne… romans i miłość… uczucia i zdrady.

AKT IV
Marzenia. Świat najdziwniejszych, nieprawdopodobnych i fascynujących marzeń.

Oprócz włoskich składników, takich jak bergamotka z Kalabrii i irys z Florencji, kupujemy surowce, z których wiemy, że oferują najlepszą jakość. Ale przede wszystkim wszystkie nasze składniki spełniają wysokie standardy jakości i naturalny proces maceracji. Włoska doskonałość zawsze przykuwa naszą uwagę: zawsze szukamy nowych artystów i rzemieślników, którzy tworzą coś wyjątkowego. Używamy jedwabiu damasceńskiego z Lorsica, ręcznie dmuchanego szkła z Altare, filigranu z Campo Ligure, skóry z Toskanii…. Nasze perfumy to arcydzieła włoskiego rzemiosła.

Neotantryczne perfumy i wody kolońskie.

Parfums de Marly przywraca blask stylu życia Château de Marly, miejsca poświęconego przyjemności i świętowaniu w XVIII wieku. Wyrafinowana perfumeria, szanująca francuski savoir-faire, z odważnymi kompozycjami, które mają odwagę iść pod prąd. Każdy zapach ma swoją własną sygnaturę zapachową, stworzoną z palety szlachetnych składników.

UERMI oznacza Wear Me, „fonetycznie” wyrażony w języku włoskim. Nosząc ubrania, nosisz własne perfumy. Wyjątkowość marki zaczyna się od jej koncepcji. Perfumy i tkaniny mają powinowactwo z naszą skórą. Oba są przez nas dosłownie noszone, stając się subtelnym, ale mocnym wyrazem naszej osobowości. Pieszczą i zadowalają nasze zmysły… i silnie przywołują wspomnienia: stara para aksamitnych spodni lub dżinsów, tweedowa marynarka, jedwabny krawat lub bluzka, kaszmirowy sweter… mogą przywołać fragment naszej przeszłości. Tkanina, podobnie jak perfumy, może sprawić, że będziemy podróżować przez nasz własny czas.

Te perfumy opowiadają o tysiącach splątanych elementów – elementach, które były kluczem do perfum i akordów zapachowych od zarania dziejów. Chodzi o poszanowanie tradycji, a jednocześnie spojrzenie w przyszłość. O odwadze kwestionowania czegokolwiek i przedefiniowania znaczenia noszenia wody perfumowanej.

V Canto jest inspirowane najpiękniejszymi historiami miłosnymi, jakie kiedykolwiek napisano, miłością do autentycznego pochodzenia, do głębokich korzeni i do ojczyzny. W rzeczywistości od ponad 700 lat rodzina Terenzi mieszka w pobliżu zamku Gradara, jednego z najbardziej sugestywnych we Włoszech. Nawet Najwyższy Dante Alighieri zadedykował piosenkę ze swojej Komedii temu magicznemu miejscu, postaci Paolo i Franceski, postaci wyrzeźbionych z nieśmiertelnych wersetów. Z tych poglądów iz tych wersetów rodzą się nasze kreacje.

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.