Co kryje się pod enigmatycznym sformułowaniem perfumy niszowe? Zapewne jest to termin niespotykany w codziennej nomenklaturze, rzadko uświadczymy ich obecności w drogeriach. Czasem gdzieś są, zerkają na nas nieśmiale z półki spomiędzy perfum, które widujemy na witrażach. Do czego można je porównać? W zasadzie tutaj można wybrać za punkt odniesienia, inny wytwór niemający za wiele wspólnego z perfumami niszowymi, jednocześnie w jego przypadku nasuwają się na myśl podobieństwo pewnych cech.
Pomówmy więc o piwie. Ale zaraz, zaraz, czy ten wpis nie miał być o perfumach niszowych? Jasne, że tak. Chodzi o pewne mechanizmy, które zachodzą w świecie piwa. Jak więc on wygląda? Przyjmijmy, że mamy piwo „A” oraz „B”. Piwo „A” widzimy w reklamach, na banerach w barach, wszyscy je piją, chwalą, jest powszechne, łatwo je kupić w sklepie. Z piwem „B” jest mały problem. Pojawiają się jakieś rodzynki dostępne w różnych sklepach, ale nie za bardzo wiadomo co to za piwo, nie było go w reklamie czy na banerze. Stanowi ono zaproszenie do świata piwa „B”, którego rozmaite odmiany spotkamy dopiero w wyspecjalizowanych sklepach lub u artystów rzemieślników, którzy zajmują się jego tworzeniem. Zostawmy już to piwo i zajmijmy się perfumami.
Co to znaczy niszowy? Po prostu pustą przestrzeń, czy też niezagospodarowaną przestrzeń. Słowem niszowy przyjęto nazywać produkt odrębny, wyjątkowy, niedostępny dla wszystkich. Są to więc produkty nieskierowane do mas, dalekie od mainstreamu. Osoby zainteresowane produktami niszowymi mają wysokie i skonkretyzowane wymagania. Wiedzą czego szukają, i wiedzą, że nie znajdą tego wszędzie. Poszukujących takich perfum być może można nazwać koneserami, a na pewno wielbicielami zapachów nietuzinkowych, unikatowych. Widać jak na dłoni podobieństwo z przytoczonego wcześniej przykładu z piwem, gdy zapach zamienimy na smak.
Jednak co perfumy niszowe czyni wyjątkowymi? Nie jest to tylko ograniczona dostępność, czy skierowanie do wąskiego grona odbiorców. Bynajmniej nie są to jedyne powody ich wyjątkowości. O tym stanowi także, a może przede wszystkim pasja, praca wielu ludzi i zastosowanie najwyższej jakości składników z dbałością o szczegóły. To ludzie czynią perfumy niszowymi – wyjątkowymi. Środki finansowe zaoszczędzone na drogich kampaniach reklamowych i promocjach pozwalają na współprace z wyjątkowymi osobami, stosowanie wysokiej jakości naturalnych składników, poszukiwanie wyjątkowości i niepowtarzalności zapachów oraz wyjątkową oprawę. To wszystko jest wyjątkową mieszanką, dzięki której, możliwe jest poszukiwanie, badanie niezbadanych gruntów, aby znaleźć wyjątkowy i niepowtarzalny zapach. Czasem jest on opakowany skromnie i schludnie, niekiedy jednak opakowanie jest małym dziełem sztuki. Zapraszamy więc do odwiedzenia perfumerii Inpresioa i wejścia do świata perfum niszowych!
Perfumy niszowe
Co kryje się pod enigmatycznym sformułowaniem perfumy niszowe? Zapewne jest to termin niespotykany w codziennej nomenklaturze, rzadko uświadczymy ich obecności w drogeriach. Czasem gdzieś są, zerkają na nas nieśmiale z półki spomiędzy perfum, które widujemy na witrażach. Do czego można je porównać? W zasadzie tutaj można wybrać za punkt odniesienia, inny wytwór niemający za wiele wspólnego z perfumami niszowymi, jednocześnie w jego przypadku nasuwają się na myśl podobieństwo pewnych cech.
Pomówmy więc o piwie. Ale zaraz, zaraz, czy ten wpis nie miał być o perfumach niszowych? Jasne, że tak. Chodzi o pewne mechanizmy, które zachodzą w świecie piwa. Jak więc on wygląda? Przyjmijmy, że mamy piwo „A” oraz „B”. Piwo „A” widzimy w reklamach, na banerach w barach, wszyscy je piją, chwalą, jest powszechne, łatwo je kupić w sklepie. Z piwem „B” jest mały problem. Pojawiają się jakieś rodzynki dostępne w różnych sklepach, ale nie za bardzo wiadomo co to za piwo, nie było go w reklamie czy na banerze. Stanowi ono zaproszenie do świata piwa „B”, którego rozmaite odmiany spotkamy dopiero w wyspecjalizowanych sklepach lub u artystów rzemieślników, którzy zajmują się jego tworzeniem. Zostawmy już to piwo i zajmijmy się perfumami.
Co to znaczy niszowy? Po prostu pustą przestrzeń, czy też niezagospodarowaną przestrzeń. Słowem niszowy przyjęto nazywać produkt odrębny, wyjątkowy, niedostępny dla wszystkich. Są to więc produkty nieskierowane do mas, dalekie od mainstreamu. Osoby zainteresowane produktami niszowymi mają wysokie i skonkretyzowane wymagania. Wiedzą czego szukają, i wiedzą, że nie znajdą tego wszędzie. Poszukujących takich perfum być może można nazwać koneserami, a na pewno wielbicielami zapachów nietuzinkowych, unikatowych. Widać jak na dłoni podobieństwo z przytoczonego wcześniej przykładu z piwem, gdy zapach zamienimy na smak.
Jednak co perfumy niszowe czyni wyjątkowymi? Nie jest to tylko ograniczona dostępność, czy skierowanie do wąskiego grona odbiorców. Bynajmniej nie są to jedyne powody ich wyjątkowości. O tym stanowi także, a może przede wszystkim pasja, praca wielu ludzi i zastosowanie najwyższej jakości składników z dbałością o szczegóły. To ludzie czynią perfumy niszowymi – wyjątkowymi. Środki finansowe zaoszczędzone na drogich kampaniach reklamowych i promocjach pozwalają na współprace z wyjątkowymi osobami, stosowanie wysokiej jakości naturalnych składników, poszukiwanie wyjątkowości i niepowtarzalności zapachów oraz wyjątkową oprawę. To wszystko jest wyjątkową mieszanką, dzięki której, możliwe jest poszukiwanie, badanie niezbadanych gruntów, aby znaleźć wyjątkowy i niepowtarzalny zapach. Czasem jest on opakowany skromnie i schludnie, niekiedy jednak opakowanie jest małym dziełem sztuki. Zapraszamy więc do odwiedzenia perfumerii Inpresioa i wejścia do świata perfum niszowych!
P.S. Koniecznie odwiedź nasze Social Media