Najczęściej zadawane pytania

Zanim do nas napiszesz, sprawdź, czy odpowiedzi na Twoje pytanie nie znajdziesz poniżej.

Gdzie mogę kupić perfumy?

Perfumy można kupić na naszej stronie internetowej oraz naszym sklepie na Allegro.
Obecnie nie prowadzimy sprzedaży w żadnej innej formie.

Czy mogę zamówić perfumy, których nie ma aktualnie w ofercie?

Prosimy o wiadomość, o jakie perfumy chodzi. Sprawdzimy u naszych dostawców, czy są dostępne.

Nie mogę znaleźć e-maila aktywacyjnego newslettera. Co zrobić?

Proszę sprawdzić folder spam i dodać nasz e-mail do listy zaufanych, żeby uniknąć takich sytuacji w przyszłości. Jeżeli e-mail się tam nie znajduje, oraz nie ma możliwości ponownego zapisania się do newslettera – prosimy o kontakt.

Gdzie znajdę numer śledzenia przesyłki?

Link do śledzenia jest wysyłany na e-mail, proszę sprawdzić folder spam. Jeżeli e-mail się tam nie znajduje prosimy o kontakt.

Czym się różni tester od produktu?

Tester ma identyczny skład jak produkt pełnowartościowy. Różnicą jest opakowanie – tester może być dostępny w pudełku kartonowym lub bez pudełka. Opakowanie może wyglądać tak samo jak standardowe, ale może też różnić się wielkością lub niektórymi elementami. Część testerów jest dostarczana bez korka/zatyczki.Testery nie są przeznaczone do użytku prywatnego, ale służą do sprawdzenia i poznania zapachu przed zakupem w sklepie.

Chcę zwrócić produkt, co zrobić?

Jeżeli produkt jest nieużywany (nieotwarty,) i nie nosi śladów użytkowania, można go zwrócić w terminie 14 dni. Będzie do tego potrzebny dowód zakupu oraz formularz zwrotu towaru. Więcej informacji znajduje się na naszej stronie internetowej.

Otrzymałem uszkodzony produkt, co zrobić?

Jeżeli paczka jest uszkodzona, należy sporządzić protokół szkody z kurierem. Odpowiedzialność za szkodę ponosi firma przewozowa. Jeżeli wadliwy jest produkt więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami.

Czy perfumy są oryginalne?

Tak, perfumy w naszej perfumerii są oryginalne. Dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi była na najwyższym poziomie, a ceny atrakcyjne.

Infolinia czynna
Pon.-Pt. w godzinach 09:00-16:00
Sobota w godzinach 10:00-13:00
+48 575 33 11 52 lub +48 791 29 83 07

Kontakt

    Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Sprzedawca INPRESIOA (www.inpresioa.pl).
    Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą.

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    INPRESIOA SP. Z O.O.; ul. Czesława Miłosza 5, 37-550 Radymno; NIP: 7922316241; REGON: 522244809
    Updating…
    • Brak produktów w koszyku.